Acasă > De Prin Lume > Windows 7. It’s Here!

Windows 7. It’s Here!


Aşa cum, probabil deja ştiţi, de vineri 09.01.2009 este disponibilă pe net ultima variantă de windows a celor de la Microsoft, Windows 7. Deşi pare ceva nou, este mai mult un Vista restilizat. Si mult mai stabil. Cerinţele minime pe care trebuie să le îndeplinească un sistem pentru a rula noua versiune de operare nu sunt foarte ridicate. Este nevoie de un procesor cu frecvenţă de 1 GHz, 1 GB memorie RAM, 16 GB de spaţiu de stocare pe hard disk şi de o placă video cu memorie de minimum 128 MB. Ei de fapt au vrut sa scoată cat mai repede un nou Windows, intrucat Windows Vista nu s-a bucurat de aceleasi succes, ca Windows XP. Popularitatea XP este uriaşă, deşi Vista a plecat pe al treilea an. Peste 70% din computerele lumii rulează acest sistem de operare, lansat în 2001. https://i0.wp.com/www.evz.ro/imagemanager/images/2009/ianuarie/09/graf_10.jpg Cerinţele XP sunt minime, putând fi folosit atât pe sisteme modeste ca performanţe, cât şi pe cele puternice. Pentru a rula XP este nevoie de un procesor de 233 MHz, 64 MB memorie RAM şi 1,5 GB spaţiu pe hard disk.

Eu, personal, am Windows Vista, şi sunt foarte mulţumit de el, nu mi-aş pune XP nici mort. Pentru mine, XP suck. Vista aduce cu el ceva nou, poate şi datorită faptului că este realizat mai recent decat XP. Nu mai pun la socoteală faptul că îşi ia driverele necesare singur şi are o securitate mult mai bună decat XP.

Fiindcă până acum 2 ani am avut un calculator mai slăbuţ ca şi cerinte, am avut onoarea de a incerca aproape toate variantele de windows existente şi credeţi-mă, de la windows 2000 la windows XP este un salt la fel de mare, cum este cel de la XP la Vista. Am avut, de asemenea şi ’95, ’98, Me. Dintre acestea, mi-a placut Windows Millenium, deşi este cel mai controversat windows apărut inainte de Vista. Oare am innebunit??? Se pare ca mi-au plăcut tocmai cele care au fost considerate de mulţi „un eşec” Dar, să revenim.

Aveţi mai jos un clip de pe Youtube, în care puteţi vedea cum arată noul Windows 7:

Mai trebuie precizat faptul că versiunea finală a Windows 7, cea care va include şi varianta în Limba Română, va apărea în 2010. Până atunci, trebuie să ne mulţumim cu Varianta BETA a Windows 7.

  1. Ivy
    Ianuarie 11, 2009 la 5:16 pm

    1. Vista e foarte instabil. Este manelistic adica mai pe romaneste iti apar erori fara numar.
    2. XP este inca cel mai bun sistem de operare din lume.
    3. Eu am Windows 7 si functioneaza si cu 512 RAM foarte bine aproape la fel de bine ca si xpul.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

