Acasă > Alte Chestii > Atentie La Gheata!

Atentie La Gheata!


Cine s-a plimbat astazi prin oras a avut parte de o surpriza neplacuta: trotuarele erau inghetate, iar autoritatile nu luau nicio masura.Intr-un tarziu s-au gasit niste jandarmi sa arunce nisip pe jos. CAM TARZIU! Cand sa ies din scara sa ma indrept spre a ma intalni cu colegii mei, nu am putut sa fac mai mult de 2 pasi, ca era sa cad. Noroc ca m-am prins repede de un gard, ca altfel… Ca sa va faceti o idee despre cum aratau parcarile de langa blocuri, priviti urmatoarea imagine:

img018

Trebiua sa mergi cu atentie sporita, altfel risti sa cazi in gat si sa-ti rupi o mana sau un picior. Urmatoarea imagine este de pe  Bulevardul Nicolae Titulescu( Scuzati calitatea imaginii si pozitia din care am facut poza :D)

img020

Desi nu pare alunecos, crede-ti-ma, este FOARTE alunecos, spre bucuria celor mici si dezamagirea celor mai invarsta. In doar 3 minute au cazut in fata mea nici mai mult, nici mai putin decat 5 persoane, iar ambulantele aduceau de zor la Spitalul Municipal pacienti cu fracturi.

De la Parc Hotel in jos spre C.N.R.G drumul a fost ceva mai bun, pe acolo existand cosuri cu nisip din 10 in 10 metrii.

P.S: Astazi a fost prima runda. Stati sa vedeti maine😀

Categorii:Alte Chestii Etichete:, ,
  1. anyhylater
    Ianuarie 15, 2009 la 7:25 am

    prima runda am castigat-o!!nu am cazut;)!!!hai sa o vedem pe a doua!!:D

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

