Prima pagină > Alte Chestii > Taximetriştii Din România

Taximetriştii Din România


S-a întâmplat nu mai târziu de 09.03.2009 la ora 19:35. Tocmai ieşisem pe poarta Liceului „Radu Greceanu”, şi mă îndreptam spre autobuz când, trecând pe lângă staţia de taxiuri, îmi spune un taximetrist că pot să urc, fiindcă e liber. Eu îi explic că nu vreau să folosesc taxiul, fiindcă nu am bani (chiar nu aveam). După care plec. La vreo 5 metri, îl aud cum vorbeşte cu alt taximetrist, căruia îi zice: „Ia-uite ce ţăran e ăsta, se duce la ultimul că ăla are Logan (el avea un VW Golf)”.

Ce nesimţire pe el! Ei sunt cei care încasează banii şi tot ei comentează.

  1. leo
    Martie 10, 2009 la 7:28 pm

    in locul tau ma intorceam la el….

  2. Martie 12, 2009 la 7:11 am

    nu ştiu cum se face la voi, în Craiova, dar p’acilea, să te ferească Dumnezeu de taximetrişti. Am asistat la o scena de violenţă din partea unui taximetrist care şi-a bătut cu cruzime pasagerul, doar pentru că nu avea bani la el. l-a dat jos din maşină, după ce a ajuns la destinaţie, a chemat prin staţie vreo 3-4 taxiuri, au venit şi ăia şi l-au luat la cafteală pe bietul om, de l-a luat ambulanţa din balta de sânge. Acum, ai mai fi vrut să te fi întors la el?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

