Prima pagină > De Prin Lume > Earth Hour Vs România-Serbia

Earth Hour Vs România-Serbia


Aşa cum ştiţi sâmbătă, 28 martie de la ora 20:30 este Earth Hour, adică ora care o să le amintească părinţilor voştrii de vremurile comuniste când aveau „Earth Hour” în fiecare seară, pe atunci cunoscută sub numele de „ora de făcut copii”. Dar să revenim…
Earth Hour este proiectul în urma căruia peste un miliard de oameni din peste 60 de ţări vor stinge luminile şi îşi vor scoate aparatura electrică din priză.

Aş fi vrut şi eu să mă plimb cu bicicleta prin parc, dar seara trebuie să merg cu luminile aprinse, dar fiind Earth Hour mi-aş lua o amendă cât mine de mare…
Însă tot sâmbătă este şi meciul România-Serbia, la care eu personal nu o să mă uit , întrucât mi se rupe mă interesează să văd cum România va lua bătaie câştiga.

Şi pentru că opinia cititorului mă interesează, vă adresez o întrebare:

  1. anyhylater
    Martie 25, 2009 la 8:08 am

    eu o sa ma uit la meci orice ar fi… asta e🙂

  2. Martie 26, 2009 la 6:50 pm

    Da… si eu o sa ma uit la meci.😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

