Acasă > Alte Chestii > Ce Earth Hour, Domnle, Ce Earth hour?

Ce Earth Hour, Domnle, Ce Earth hour?


Eu mă număr printre sutele de mii de români care sâmbătă seara şi-au băgat **** în ea de Oră a Pământului şi s-au uitat la meci. Personal, am făcut „Earth Day”, în sensul că, pentru 24h în casa mea nu a fost nimic în funcţiune. Cum am reuşit această performanţă? Simplu. Am fost plecat de acasă aproape tot weekend-ul. Dar, să revenim.

Mi se întâmplă foarte rar spre deloc să mă uit la un meci de fotbal, mai ales la cele la care sunt sigur de echipa câştigătoare, dar aseară doza de patriostism care a stat ascunsă până acum a ieşit la iveală, astfel că mi-a facut plăcere să mă uit la meci. Sau, aproape, căci la ce comentatori „de elită” au fost, după vreo 15 minute începea să te ia capul. Meciul a început destul de slab pentru echipa României, noi primind 2 goluri in prima repriză. A doua repriză a fost puţin mai bună pentru noi, reuşind să înscriem şi noi 2 goluri amărâte, între ele primind încă un gol de la Serbia, scor final 3-2 în favoarea Serbiei.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

