Acasă > De Prin Lume > Ne-am Calificat!

Ne-am Calificat!


Melodia „The Balkan Girls” compusă de Laurenţiu Duţă a reuşit în această seara să cucerească inimile europenilor, care au fost de acord că trebuie să fim şi în finală, ca să-i mai încântăm încă o dată cu această melodie.

Deschiderea din acest an a Eurovizion-ului a fost cea mai reuşită de când există ESC. Spectacolul a fost asigurat de:

Aleksandrov Red Army Choir, Dance Ensemble Moscow Military Music School şi Gipsy Theatre Roman şi, bineînţeles, t.A.T.u, care au făcut un show de neuitat, cântând melodia „Nas ne dogonyat”, sau „Not gonna get us”:

Am urmărit toată semifinala şi, sincer să fiu, nu mi-au plăcut decât trei melodii:

Jóhanna Guðrún – Is It True (Islanda):

Hadise – Dum Tek Tek (Turcia):

Şi, desigur, Elena – The Balkan Girls :

Aceste 3 melodii mi s-au părut cele mai tari, şi toate trei au intrat în finală. Vouă ce melodii v-au plăcut?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

