Acasă > De Prin Lume > CUM ESTE POSIBIL?!?!?!?!?!

CUM ESTE POSIBIL?!?!?!?!?!


Totul în această ediţie de ESC se reduce la o singură întrebare: CUM?!?!?!? Deci cum este posibil să căştige gay-ul acela din Norvegia cu acea melodie de tot c*****l? Spuneţi-mi şi mie ce v-a plăcut la el? Deci avea o gură cât o şură, şi melodia e de tot rahatul. De ce să-l votăm? Nu văd nici cel mai mic motiv. În fine, se ştie deja că ESC este pe interese politice şi fiecare ţară votează cu vecinii săi. Am reuşit şi noi performanţa de a lua UN SINGUR „twelve points” pentru melodia „The balkan girls” de la Moldova. Intrarea noastră în acest an a fost foarte slabă, din cauză că înaintea noastră a fost o melodie mult mai dinamică, care a anulat total efectul melodiei noastre. Dar, uimitor, am fost peste Germania, care, sincer, credeam că o să câştige anul acesta cu „Miss Kiss Kiss Bang”.

Şi ca să revin la întrebarea cu care am început articolul, vreau să vă pun o întrebare:

  1. Mai 17, 2009 la 7:55 am

    Sincer sa fiu mie mi-a placut si chiar merita sa castige. Desi daca mi-a placut mai mult de Islanda😀 (eee aici sunt baiat :))). Deci da mi-a placut si chiar era simpatic baiatul😛

  2. anyhylater
    Mai 17, 2009 la 5:09 pm

    frate mie mi-a placut gay-ul tau:)).app daca asta e gay germanul cu pantalonii lui de super gay ce e??;)

  3. bazyleus
    Mai 18, 2009 la 6:30 pm

    hm, romania o vedeam in top 5…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

