Acasă > De Prin Lume > Michael Jackson A Murit!

Michael Jackson A Murit!


Starul pop Michael Jackson a murit vineri dimineaţa, ora 02:26 pm (ora LA-ului), după ce a fost spitalizat la Los Angeles, în urma unui stop cardiac, informează presa internaţională.

https://i1.wp.com/bittenandbound.com/wp-content/uploads/2007/12/michael_jackson_lace_front_wig.jpg

Celebrul cântăreţ, care a devenit faimos încă de când era copil şi a încântat generaţii întregi cu muzica sa exuberantă şi mişcările sale de dans, a murit după ce a făcut un stop cardiac, fiind apoi transportat la un spital din Los Angeles, informează Reuters, citând Los Angeles Times. Jackson avea 50 de ani.

„Starul pop Michael Jackson a fost declarat mort de către doctori în această după-amiază, după ce a ajuns la spital în comă profundă”, au declarat surse pentru ziarul californian.

Potrivit site-ului TMZ, Jackson suferise un stop cardiac în casa sa din Holmby Hills, Los Angeles, în urma căruia a fost dus cu ambulanţa la Centrul Medical UCLA din Los Angeles. Însă cântăreţul nu şi-a recăpătat pulsul, în ciuda eforturilor medicilor.

https://i2.wp.com/www.hiphoprx.com/content/uploads/2008/11/michael-jackson.jpg

Jackson avea programat un turneu de revenire care cuprindea 50 de concerte ce urmau să fie susţinute la O2 Arena din Londra, începând cu 12 iulie anul acesta şi până în martie anul viitor. Toate biletele pentru show-urile sale se epuizaseră în doar câteva ore după punerea acestora în vânzare.

Michael Jackson este unul dintre artiştii cu cele mai mari vânzări de discuri din toate timpurile. El şi-a început cariera muzicală împreună cu fraţii săi, în trupa Jackson 5, promovată de celebra casă de discuri Motown, după care s-a lansat într-o strălucită carieră solo.

Aceasta a fost însă afectată, după 1990, de scandaluri şi dezvăluiri despre stilul său de viaţă excentric. Jackson a fost anchetat şi achitat de un tribunal american, după ce a fost acuzat de pedofilie, în 2005.

https://i1.wp.com/cdn.picapp.com/ftp/Images/a/a/d/a/PicImg_Michael_Jackson_at_d0ff.jpg

Presa internaţională a declarat în repetate ocazii că Jackson s-a confruntat cu probleme financiare în ultimii ani, după ce starul muzicii pop a fost pe punctul de a-şi vinde celebra fermă Neverland la licitaţie, în mai 2008. Câteva luni mai târziu, în noiembrie, el a predat titlul de proprietate asupra fermei Neverland unei companii înfiinţate de el însuşi şi de firma care deţine o ipotecă de 24 de milioane de dolari asupra reşedinţei.

Albumul său „Thriller” a câştigat opt premii Grammy. Şapte dintre aceste premii au fost obţinute pentru melodia care dă titlul albumului. Jackson nu a mai lansat nicio piesă nouă din 2001.

Sursa

Chiar dacă a murit, el va rămâne pe veci în sufletul celor care i-au ascultat melodiile şi au avut prilejul de a-l vedea în carne şi oase. Michael, NU TE VOM UITA NICIODATĂ!

  1. Iunie 26, 2009 la 11:09 am

    Nu a murit la ora 5 dimineata ora Romaniei. A murit mult mai devreme.. pe 2 dupa-masa ora Americii. Apoi a fost transportat la spital dar era deja mort cand a ajuns acolo… Dumnezeu sa-l odihneasca…

    da am observat greseala si am remediat-o. merci pt observatie😉

  2. tany4k
    Iulie 5, 2009 la 3:29 pm

    maichel jackson mereu va ramine o legenda.am crescut pe muzica lui. el este si va fi mereu unic

  3. anca
    Iulie 7, 2009 la 2:25 pm

    imi pare rau ca acest rege a plecat atat de devreme din lumea asta …dar poate ca el este mult mai bine acolo in ceruri …..iar el pe pamant va fi mereu pt ca nu-l vom uita niciodata te iubim

  4. fann
    Iulie 8, 2009 la 10:09 am

    da fff cel mai unn ce sa facemm toti in contrazicc sai ia naiba pe ziaristi si p critici nu vad cee cei bunn nu o sa mai fiee o multimeeee miliarde ca el…………….i love you ………………..cel mai deosebitt

  5. andreea
    Iulie 10, 2009 la 11:40 am

    trist…un geniu care nu se va mai naste prea curand.mi-a placut enorm muzica lui Michael Jackson.unic,timid chiar f timid,original din toate punctele de vedere…. s-a dus mult prea devreme.
    usor, usor ,o sa ne distrugem unii pe altii…de ce oare abia dupa ce a murit au inceput sa-i pomeneasca numele pe toate posturile/televiziunile,ziarele,revistele etc?dupa ce au „aruncat cu noroi” atata timp in el,acum toti ii sunt recunoscatori?cei care l-au avut tot timpul in inima au fost aceia care cand vedeau lucruri rele la tv sau ziar ,inchideau tv sau aruncau ziarul .de ce trebuie sa ne hranim din vietile celorlalti ?de ce abia dupa ce murim ni se mai rosteste inca o data numele?de ce cand suntem cazuti nu ni se intinde o mana?de ce trebuie sa murim ca sa ni se ierte pacatele?

    ~ M.J. you will be allways in my soul!god bless you!
    with much love,respect and sadness , a „liberian girl” !!!!!!!~

  6. felix
    Iulie 11, 2009 la 1:06 am

    Frumos ai spus andreea:”de ce trebuie sa murim ca sa ni se ierte pacatele?”. Tatal s-a purtat cu el ingrozitor. Toata viata s-a profitat dupa urma lui. Chiar si acum se profita, dupa moartea starului. A fost un om timid, rezervat, iar la maretia lui nu a sarit calu’, nu a pozat in ipostaze jignitoare sau jenante. Cat despre abuzuri, unul copiii care l-a acuzat de abuz, a recunoscut ca a mintit. In scurt timp va recunoaste si celalalt. El a iubit copiii. Cum putea sa faca rau unui copil, cand insusi era un copil? Cum ar fi putut sa abuzeze un copil cand insusi a fost abuzat de tatal sau in copilarie?

  7. linda
    Iulie 12, 2009 la 12:54 pm

    El nu a murit si nu va muri niciodata, pentru ca va fi mereu in inimile noastre si nu il vom uita niciodata, a fost, este si va ramane o legenda…Rest in Peace Michael, kig of pop.

  8. Alice
    Iulie 12, 2009 la 2:17 pm

    am plans mult cand am auzit de el…am crescut cu muzica lui,mereu am ascultat Michael Jackson.
    sincera sa fiu,nu cred ca va mai fi unul ca el,a fost unic,asta e clar. el ne-a invatat sa ne iubim si a fost intr-adevar regele pop-ului.e pacat ca nu mai e,nu merita sa moara. desi in videoclipuri este sigur pe sine,etc. in realitate era timid si rezervat. cu toate ca nu am avut ocazia sa il cunosc personal(si regret enorm)sunt sigura ca acum este feicit.si asta este tot ce conteaza.I LOVE YOU MICHAEL!YOU WILL ALWAYS LIVE IN MY HEART!REST IN PEACE.

  9. MIO
    Iulie 20, 2009 la 5:15 pm

    Asteptam parca sa apara de acolo de sus (ca la concertul din Romania)sa ne surprinda cu muzica si dansul lui inca o data,sa ne transmita dragostea lui,bunatatea lui,inocenta lui,durerea lui,singuratatea lui,naivitatea lui(toti au profitat de el si de banii lui,insa sper sa vina ziua in care acestia sa plateasca)…Sa ne arate dorinta lui de a presara pacea pe intreaga planeta,sa ne arate copiii lui care,din nefericire,nu l-au vazut pe scena,ce pacat…in special pe scena era senzational,era MAGNETUL SUFLETELOR,era de neuitat,de neinlocuit…SUPER MEGASTAR-nu exista cuvinte care sa exprime pozitia lui ca si artist,dar ca si om,fiind copilul-barbat sau barbatul-copil.Tatal lui,medicii, oamenii din jurul lui,etc…vor fi judecati de Dumnezeu si nu de noi,pacatosii…Pentru REGELE MICHAEL JACKSON simt o mare mila si inca nu pot sa cred ca a plecat pentru totdeauna…oricum a plecat MULT PREA DEVREME…Bunul Dumnezeu sa-l odihneasca in pace,sa-i transmita dragostea noastra a tuturor, regretele noastre,compasiunea noastra…

  10. Iulie 27, 2009 la 5:37 pm

    Nu imi vine sa cred ca a murit chiar el!Chiar regele muzicii pop!A mai cazut o stea!Dar o stea care ne-a ramas o legenda!Am plans asa de mult cand am auzit ca a murit.Mie mi-au placut toate melodiile lui,mai ales Scream.Nu imi vine sa cred ca a murit chiar la 50 de ani!Sa va mai spun ceva:cat timp a trait el, toata lumea radea de el si s-a purtat urat cu el,iar cand a murit tot pamantul plangea dupa el.Am dreptate sau nu?O fi un vis de al meu sau el chiar a murit cu adevarat?Din Jackson5 va ramane Jackson4!Mai stiti atunci cand facea o reclama Pepsi si ia luat parul foc?A avut o viata urata de tot!Dumnezeu sa-l odihneasca in pace!

  11. Iulie 30, 2009 la 7:20 pm

    Michael jackson a fost cel mai tare din toata lumea nimeni nul poate inlocui pe regele pop(king of pop)si cei daca prince va canta ca el cine e fan mare blaxy_kiss

  12. Iulie 30, 2009 la 7:23 pm

    imi va lipsi muzika lui dar va ramane in imina mea si in iimile noastre nui asa?odihnestete in pace m.j te iubesc!si nimeni nu va fi ca tn:((:((:((:((dar ma bucur ca de cand aveam 2-3 luni am ask michael jackson si imi voi aminti cu drag de el MICHAEL TE IUBESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:((:((:((:((:((stiu ca am plans aproape toata luna dupa el dar nu stiu de nul ingroapa odata umbla cu un mort dintro parte in alta

  13. August 18, 2009 la 9:14 am

    eu nu ascultam melodiile lui Michael Jackson dar in ziua in care a murit am auzi la televizor „We are not alone ” si „Heal thr world” la televizor apoi am inceun sa caut pe net iar „Bilie Jean” „Bad” „Thriller ” „beat it” si „dity diana” iar acum ascult numai melodiile lui Michael Jackson si imi pare rau ca nu amascultat si inainte iar miscarea aceea „moonwallk” este cea mai tare .. imi pare rau ca a murit m-am uitat la toata ceremonia in memoria lui Michael Jackson si am realizat cat de special a fost ..este o legenda si va ramane ..melodiile lui nu se vor uita..iar tot ce se scria prin ziare si se mai scrie nu este adevarat.
    Y love You Michael Jackson !!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

