Prima pagină > Criza Asta... > Criza Asta…

Criza Asta…


Da, chiar! Criza asta…! A început să-i afecteze şi pe bloggeri, în sensul că unii (nu eu, nu eu :D) au început să scrie muult mai rar pe blog decât o făceau înainte. Însă mai este o categorie, aceea a bloggerilor care fac „post-uri la minut”. N-am nimic cu ei, este OK, dar am o problemă cu CEEA CE SCRIU în postul respectiv.

De exemplu, un stimabil (not!) blogger din Slatina, nu dau nume, (Ivy), a scris acum câteva zile un post referitor la Oana Lis care, oricine ar fi ea, a fost surprinsă de nişte paparazzi în timp ce mânca un hamburgher la „M.C” (apropo, este Mc., NU M.C). Dar greşeala adevărată stă în titlu, care sună cam aşa: „Nu mai are voie omu’ sa mănânce din cauza deontologii de la CanCan”

Cum era aia? „Restul..e CanCan”? Da…chiar aşa e.

Categorii:Criza Asta... Etichete:, , ,
  1. August 9, 2009 la 10:09 am

    :)))) super tare :)))))))))))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

