Acasă > Alte Chestii > Curse De Maşini În Slatina! #2

Curse De Maşini În Slatina! #2


Federaţia Română de Automobilism Sportiv (FRAS), Automobil Clubul Român (ACR), filiala Olt şi RusOil organizează duminică o cursă de maşini la Slatina. Este vorba despre întreceri în linie dreaptă, cunoscute şi sub numele de „liniuţe”.
Cursa se desfăşoară pe strada Cireaşov, cu începere de la ora 10:00, aceeaşi locaţie şi oră ca şi data trecută, pentru că asfaltul este într-o stare bună, dupa cum declară Ilie Bădiţa, organizatorul acestui eveniment:
„Am organizat această cursă pentru a convinge slătinenii cu maşini puternice să nu mai facă pe străzi curse ilegale şi să vină să concureze alături de alţi şoferi într-un mediu legal şi sigur. Asfaltul pe care se desfăşoară cursa se prezintă impecabil şi sunt aşteptaţi 65 de concurenţi. Am rezervat 15 locuri pentru slătinenii împătimiţi ai vitezei care nu apucă să se înscrie până la termenul limită”.

Mai multe aici.

  1. Soso
    August 13, 2009 la 9:53 am

    VREM VIDEO!!!!!!! VREM VIDEO!!!!!! :)) ce blog e asta fara VIDEOOO? ! :))))) glumeam😀

    „Federaţia Română de Automobilism Sportiv (FRAS), Automobil Clubul Român (ACR), filiala Olt şi RusOil organizează DUMINICĂ o cursă de maşini la Slatina.”
    Scuze, dar nu pot pune un video despre o cursa care n-a avut loc. am dreptate? mai asteptati cu vid-ul, k o sa pun eu si un vid daca o sa ma duc pacolo😉

  2. August 14, 2009 la 12:49 pm

    eu chiar vreau video:))=))drq daca eram eu …nici nu scriam despre asta fara video:))=)))glumeam:P

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

