Prima pagină > Alte Chestii > Am Schimbat Tema!

Am Schimbat Tema!


Da mă, am schimbat şi eu tema! Şi pentru că tot veni toamna…am pus o temă cu specific tomnatic..Sper să vă placă!
P.S. 1: Am făcut acest post deoarece am văzut că atunci când schimbi tema trebuie să dai sfoară-n ţară că vai ce ai făcut!

Update (02.09.2009):

P.S. 2: Iar am schimbat tema, pentru că aia nu prea mi-a plăcut, şi am pus una care nu are nicio legătură cu toamna, dar este o temă!😀

P.S. 3: Nu există un „P.S 3”

P.S. 4: Am editat postul din motivul amintit la „P.S 1”

Categorii:Alte Chestii Etichete:
  1. August 31, 2009 la 9:17 pm

    =)))

  2. Leo
    Septembrie 1, 2009 la 8:25 pm

    =;

  3. Septembrie 1, 2009 la 9:03 pm

    bine ca mi-ai amintit ca am o corigenta la fizica :)) 4 septembrie🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

