Acasă > Alte Chestii > La Mulţi Ani, http://paraziţii.wordpress.com/!

La Mulţi Ani, http://paraziţii.wordpress.com/!


Pe 23 septembrie 2009 blogul meu a împlinit 1 an. A fost un an destul de bun, în care cred că m-am descurcat destul de bine. Deşi iniţial am vrut să-l fac un blog dedicat trupei Paraziţii, am ajuns să-l fac mai  apoi un blog pentru muzică, filme şi jocuri, pentru ca în cele din urmă să scriu despre orice. Am început timid, cu posturi nu prea bune, dar de… aşa este la început.

Mă uit acum, după un an, la „scoruri”, destul de bune, zic eu: 119 posturi, 139 de comment-uri şi 16, 564 vizitatori unici (până la momentul actual). Plus prieteni noi în rândul bloggerilor şi experienţă, lucruri care sunt forte importante.

Mulţumesc, în primul rând, lui BasyL, care m-a bătut la cap mi-a dat ideea să-mi fac blog, mulţumesc lui Anyhylater pentru primul comment😉, şi nu în ultimul rând vouă, celor care îmi citiţi blogul. Mă înclin în faţa voastră!

După acest an, sunt curios dacă vouă, cei care îmi citiţi blogul, v-a plăcut ceea ce aţi văzut până acum p’aici:

Pentru cei care aleg a doua variantă, vă invit să completaţi chestionarul de mai jos şi să-mi spuneţi ce nu vă place la acest blog.

  1. bazyleus
    Septembrie 26, 2009 la 5:18 pm

    pt tine si blog fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara nr,fara

    SE STIEEEE ! :))

  2. Septembrie 28, 2009 la 2:51 pm

    Hai cu un La multi ani de la mine😉

  3. Septembrie 28, 2009 la 5:15 pm

    tinere eu am facut 1 an inaintea ta…la mai mare parazitule:P

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

