Prima pagină > Se Intampla In Romania > Hai Cu Votarea…La Gară!

Hai Cu Votarea…La Gară!


Îmi cer scuze pentru următoarele rânduri, deoarece mi-am propus ca pe acest blog să NU tratez subiecte politice, deoarece ăsta se cheamă CIRC, nu politică. În fine…sper să fie penultimul, dacă nu chiar ultimul post despre politică.

Despre ce e vorba. Dacă v-aţi uitaţi pe la TV de 2-3-4 săptămâni încoa’ sigur aţi auzit că mâine, 22 Noiembrie, se alege rahatu’ cu ochi Preşedintele României. Deşi sunt mulţi rataţi candidaţi, vreau să vorbesc doar despre cei trei mai mari si mai tari: BăsESCU, AntonESCU, Geoană.

Urmărind literele scrise cu majusculă, observăm din start cam cine o să, sau ar trebui să câştige. De ce? Gândiţi-vă la presedinţii pe care i-a avut România: CeauşESCU, IliESCU, ConstantinESCU, iar IliESCU, BăsESCU… Este ceea ce se cheamă „Blestemul -ESCU”, blestem ce chinuie România de o jumătate de secol încoace.

Nu încurajez pe nimeni să il voteze pe X sau pe Y, nu am fost plătit de nimeni să fac această anti-campanie. Sunt doar nişte idei d’ale mele, pe care vreau să le împărtăşesc cu voi. Deşi nu pot merge la vot, pentru că nu am încă 18 ani, nu m-aş duce nici dacă aş putea, pentru că nu poţi să alegi dintre un bun şi un rău, ci dintre un rău şi un rău. Plus că aceia care îl votează pe X, nu îl votează pentru că îl simpatizează, îl votează doar ca să nu iasă Y, şi invers.

Dintre cei trei, unul îşi doreşte mai mult ca oricare altul să fie Preşedinte. Guess who? Băsescu. De ce? Simplu: În cramele din Palatul Cotrocenilor sunt 7.601 sticle cu vin si vin spumant la ora actuală. În 2005 erau 11.000… Faceţi calculul…

În concluzie: Nu vreau să vă influenţez în vreun fel. Duceţi-vă la vot, alegeţi candidatul pe care îl doriţi, este datoria voastra de cetăţeni, eu doar MI-AM EXPRIMAT PĂREREA. Punct.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

