Acasă > Alte Chestii > Guess Who – Locul Potrivit

Guess Who – Locul Potrivit


Ultimul videoclip semnat Guess Who, „Locul Potrivit”:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

Versuri:

Si noi stim c-a trecut mult timp

Va trece inca pe-atat presimt

In 10 ani mai prind

Cativa ce mint,cativa ce tin sa plece

Las`ca trece

Romanu`i facut sa-nece

Amaru` cu sange rece

Cand da de necaz

Petrece cu o bere la rece

Se`ntrece…

Zi-mi de ce furi!

Da` cat mai vrei sa furi ?

Nu vezi ca suntem multe guri?

Si stim cu totii ce-nseamna sa-nduri

Dar cate cazaturi sa-nduri ?

Cam cat te bucuri si cat injuri?

La cate lucruri poftesti din jur?

Si esti sigur ca n-ai destul!

Refren x2 :

Da nu`i nimic,sunt consolat de mic

Tu esti constient ce zic,yo!

Nu ne-am nascut in locul potrivit

Nu, nu, nu ne-am nascut in locul potrivit

N-am primit,am facut totul din nimïc.

Si-ai mei sunt sigur ca ai tai

Nu m-au crescut cu vanatai

M-au invatat cum sa n-o iau pe alte cai

Mi-au explicat ca lumea-i rea

Si viata-i grea,si tre sa fac cumva ceva

Mi-au spus ca odata si-odata se duc

Si tre sa ma agit ca tre sa ma lupt

Ca timpu` trece dintr-un foc

Ma plimba din loc in loc

Ma schimba dupa noroc

M-alearga doar pentru un singur vot

Lumea simte,vrea fapte nu cuvinte

Un simplu om sa fie presedinte!

Refren x2 :

Da nu`i nimic,sunt consolat de mic

Tu esti constient ce zic,yo

Nu ne-am nascut in locul potrivit

Nu, nu, nu ne-am nascut in locul potrivit

N-am primit,am facut totul din nïmïc.

Download Guess Who – Locul Potrivit

  1. irina
    Decembrie 20, 2009 la 10:45 pm

    da daaa….
    super melll
    o adhorr…
    app uh cmf:?

    fac bine, merci😛

  2. irina
    Decembrie 20, 2009 la 10:46 pm

    o sa-mi fac shi yo blog
    k sa-mi ras la intr:))

    ok fa-ti😛

  3. irina
    Decembrie 20, 2009 la 10:52 pm

    bn k vb sg..macar pe mess
    sa intri pe mn..

    ok o sa intru

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

