Prima pagină > Alte Chestii > 1 An! Nu Vom Uita!

1 An! Nu Vom Uita!


Mai întâi îmi cer scuze că nu am mai scris, dar nu am avut timp/inspirație.

Astăzi, 8 februarie 2010 se împlinește un an de la trecerea în neființă a lui Marian Cozma, după ce a fost înjunghiat mortal într-o discotecă din Ungaria. Mai multe detalii aici.

Sâmbătă, la Veszprem, mii de persoane au participat la dezvelirea unui monument în memoria handbalistului Marian Cozma, ucis în urmă cu un an, informa agenţia MTI.

Bustul din bronz al sportivului a fost amplasat în faţa Veszprem Arena din oraş şi a fost dezvăluit de primarul Janos Debreczenyi şi alţi conducători sportivi. Monumentul este din granit, are 2,5 metri înălţime şi a fost realizat de sculptorul Mihaly Gabor.

  1. anyhylater
    Februarie 10, 2010 la 12:14 pm

    noi nu uitam si nu iertam.atat am spus

  2. Cid-ul
    Martie 18, 2010 la 3:42 pm

    chiar am o problema cu ungurii si tiganii (impreuna o combinatie-corcitura mortala) acuzati-ma de rasism orice da astia trebe trimisi in siberia ,unde esti Antonescule!? oricum ciudat cum niste handicapati pot distruge un viitor . Lasatil pe Vadim sa “manance creier de ungur“.Dragi unguri “IN PROSTIA NOASTRA NI S-A URAT CU URATU ,CALCULAM IN PROSTIA NOASTRA CA V-AM RUPE GATU“

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

