Prima pagină > Se Intampla In Romania > Elevii Români Salută Greva Profesorilor – Campanie.

Elevii Români Salută Greva Profesorilor – Campanie.


„Grevă”, „proteste”, „bugetari”, „salarii reduse” sunt doar câteva dintre cuvintele cu care se începe orice buletin de ştiri. Am început să mă satur de TV, astfel că m-am „reprofilat” pe PC, astfel că am dat peste un clip care mie, personal, mi-a plăcut foarte mult.

Că tot se desfăşoară o grevă de amploare zilele astea în România, nişte bucureşteni cu simţ al umorului s-au gândit să facă puţin haz de necaz. Astfel, a rezultat o „campanie anti-socială”, după cum o denumesc cei de la „ThePulaFashion”.Iată ce a ieşit:

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

