Prima pagină > De Prin Lume > Încălzire Globală sau Eră Glaciară?

Încălzire Globală sau Eră Glaciară?


Subiectul despre care vreau să vorbesc astăzi este fenomenul de încălzire globală, care a ajuns, se pare, la un nivel critic. Dar mie nu mi s-a părut că ultimul an a fost „cel mai călduros an din ultimii 100 de ani”, cum afirmau, chipurile, nişte specialişti. De ce spun asta? Din două motive:

1. Am avut printre cele mai lungi ierni de când a început să se vorbească de încălzirea globală, iarnă ce a durat până în luna Aprilie.

2. Vara asta nu mi s-a părut a fi „cea mai fierbinte vară” după cum afirmau aceeaşi specialişti mai sus menţionaţi şi după cum afirma şi un magazin de electrocasnice în oferta de vară. De ce nu mi s-a părut a fi cea mai caldă? Simplu.

Câte coduri roşii am avut vara aceasta, comparativ cu vara anului 2009? Niciunul.

Câte coduri portocalii am avut vara aceasta, comparativ cu vara anului 2009? Niciunul.

Câte coduri galbene am avut vara aceasta, comparativ cu vara anului 2009? Foarte puţine.

Şi acum ar veni şi al treilea motiv pentru care acest an nu este cel mai călduros. Cercetătorii de la Institutul de Meteorologie din Polonia ne avertizeaza că iarna aceasta va fi CEA MAI RECE DIN ULTIMII 1000 DE ANI!

Bun, după motivele prezentate mai sus, încă mai credeţi ca vine încălzirea globală? Mie mi se pare mai mult că vine o nouă eră glaciară.

  1. Soso
    Septembrie 14, 2010 la 8:25 pm

    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuull shiiiiit ! :))

  2. Leo
    Septembrie 18, 2010 la 8:55 pm

    se apropie 2012 :))

  3. Predator
    Octombrie 5, 2010 la 5:05 pm

    savuram inca o data din talentul acestui viitor doctor/inginer/profesor/politist/SCRIITOR, thomas ! :))

  4. mihai
    Octombrie 15, 2010 la 4:46 pm

    politist =))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

