Prima pagină > Se Intampla In Romania > Ai Probleme Cu Constipaţia? Ia-ţi Un Ciocan! Sau două! Sau mai multe…

Ai Probleme Cu Constipaţia? Ia-ţi Un Ciocan! Sau două! Sau mai multe…


Suferiti de constipatie? Aţi mâncat ca sparţii un borcan de cireşe cu sâmburi şi acum nu mai iese? Vă trec toate apele şi cu toate astea nu iese nimic? Pierdeţi ore în şir pe „tron”? E clar, aveţi nevoie de… un ciocan! Sau..poate două, pentru un efect mult mai bun!

Cel puţin, asta este mentalitatea unui om din judeţul Olt care, după ce a mâncat un borcan de cireşe cu sâmburi cu tot, s-a trezit in situaţia de a nu mai putea face..mă înţelegeţi. Astfel, el a recurs la o metodă mai puţin „naturistă” de a scăpa de constipare: Şi-a introdus în anus 2 capete de ciocan. Dar, ca să nu stric „surpriza”, vă las pe voi să aflaţi restul „păţaniei”:


  1. Leo
    iulie 26, 2009 la 8:15 pm

    =))))

    ba mor s ami bag pla =))) pun si eu pe blog =))

  2. iulie 26, 2009 la 8:37 pm

    Mah s-a oprit la 2 ciocane pentru k numai avea ciocane da o surubelnita sau un burghiu dc nu a bagat ce zic io sa fi incercat direct cu pick-hammer poate atunci nu mai ajungea la spital:D

  3. iulie 27, 2009 la 8:45 am

    cat de prost :))=))

  4. iulie 27, 2009 la 8:52 am

    am mai multe variante pt omul nostru mult mai eficiente:1.baga o veverita in cur poate iti mananca samburii
    2.baga acid iti ciuruieste curul da’ ramai fara samburi toata viata ta si eviti alte probleme;)
    3.NU MAI MANCA SAMBURII BOULE:))=))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu